فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

فروشگاه اینترنتی عصر قدیم

دانلود تقویم نجومی سال 1403 منجم باشی

محل لوگو

دانلود کتاب آموزش هاتا یوگا (یوگای حرکتی)- در سه جلد مقدماتی، متوسطه و پیشرفته


دانلود کتاب آموزش هاتا یوگا (یوگای حرکتی)- در سه جلد مقدماتی، متوسطه و پیشرفته

کتاب جامع و کامل هاتا یوگا (یوگای حرکتی)در سه جلد کامل و 560 صفحه
نوشته سوامی ساتیاناندا وبا ترجمه جلال موسوی نسب
هاتایوگا روشی برای آرمش جسم و روح است که با تمرینات آن می توانید جسمی سالم و شاداب و روحی آرام داشته باشید و بر مشکلات جمسی و روحی غلبه کنید

هاتایوگا متداول ‌ترین روش یوگاست و در کشور‌های غربی طرفداران زیادی دارد. در ‌این شاخه از یوگا، از حرکات بدنی یا آسانا، تکنیک ‌های تنفسی یا پرانایاما و مدیتیشن یا مراقبه استفاده می‌شود که باعث می‌ شوند تا سلامت فرد بهتر شده و به بُعد معنوی خود نزدیک‌ تر شود.

 

هاتایوگا(یوگای حرکتی) چیست؟
هاتایوگا معروف به یوگای بدنی از دو واژه
(ها) به معنا‌ی خورشید و (تا)به معنای ماه تشکیل شده است که ماه و خورشید به ترتیب سنبل انرژی ‌های منفی و مثبت بوده و هدف هاتایوگا وحدت و هماهنگی بین این دو انرژی متضاد در بدن می‌باشد.
هاتایوگا نیز، مشابه بسیاری از مکاتب فلسفی معتقد است که جهات بر اساس اصل تضاد پایه گذاری شده و این عقیده به طور آشکار در تمرینات و فلسفه این مکتب نمود یافته است.
‌هاتایوگا متداول ‌ترین روش یوگاست و در کشور‌های غربی طرفداران زیادی دارد. در ‌این شاخه از یوگا، از حرکات بدنی یا آسانا، تکنیک ‌های تنفسی یا پرانایاما و مدیتیشن یا مراقبه استفاده می‌شود که باعث می‌ شوند تا سلامت فرد بهتر شده و به بُعد معنوی خود نزدیک‌ تر شود. هاتایوگا شخص را قادر میسازد بوسیله تمریناتی بر مقاومت طبیعی خود افزوده و سلامتی را در حیطه جسم ذهن تجربه کند و بر واکنش های عصبی غیر ارادی خود کنترل و تسلط داشته باشد. اگر به دنبال ذهنی آرام و جسمی ‌سالم هستید،‌‌ هاتایوگا می‌تواند برایتان بسیار سودمند باشد.

یوگا ، پیوند دو فرهنگ آریایی و هندو است . آیین درویشی در خانقاه ها حافظ اسرار یوگا بوده است . به این مناسبت مراسم بزرگداشتی برگزار گردید كه سوامی ساتیاناندا با لباس دروایش ایرانی در آن گردهمایی حضور داشت .


مبلغ قابل پرداخت 5,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 251

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه اینترنتی عصر قدیم" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما